Продавець Магазин Штурман Полтава розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1506 відгуків
promo_banner
Кошик

Новий логотип NASA

Ми пропонуємо нашим покупцям оцінити і замовити у нас  качественншу продукцію з логотипом NASA . Всі футболки і бейсболки мають новий спеціально розроблений дизайнн а доступна ціна дозволяє нашїм товарам  бути конкурентоспроможним на ринку України. Стиль унісекс, вільна модель, яка підходить за фасоном як хлопцям, так і дівчатам.

 

2 квітня  NASA оголосила про  повернення культового логотипу, який агентство використовувало з 1975 по 1992 роки. Його нанесли на ракети Falcon 9, яка доставить на МКС перший пілотований корабель SpaceX Crew Dragon. Так у NASA вирішили відзначити повернення людини в космос «на американських ракетах з американської землі».

NASA змінювало логотип всього двічі за всю історію

 

https://sturman-poltava.com.ua/g25187185-shevrony-nashivki-patchi

 

Першим логотипом агентства, який воно використовує досі, стала «фрикаделька».

Її розробив співробітник агентства Джеймс Модарелли в 1959 році — на другий рік існування NASA. У дизайні логотипа укладені різні аспекти місії агентства: кругла форма символізує планету, зірки — космос, червоне крило — аеронавтику, а кругла орбіта навколо назви — космічні подорожі.

 

 

·       Крутий дизайн

Так, саме крутий, що б не говорили критики. Історію походження логотипу (а точніше — логотипів) ми ще згадаємо нижче. Діючих зараз два — знамениті «фрикаделька» і «черв'як». Прихильники кожного з них свого часу були своєрідними «Монтеккі-Капулетті». З плином часу ситуація нормалізувалася, і логотипом по праву був вже культовий синій куля («фрикаделька»), але в 2017 році відомство вирішило ліцензувати і злегка забутого «черв'яка» і дозволити його використання, як мінімум, в маркетингу бренду.

https://sturman-poltava.com.ua/p996153275-futbolka-rothco-chernaya.html

 

Але не можна не визнати — обидва логотипу виконані дуже професійно. Поєднання кольорів, добре виражена космічна стилістика — в одному лого, мінімалізм і плавність — в іншому. Такі шеврони і принти, як мінімум, просто приємно бачити на своєму одязі.

https://sturman-poltava.com.ua/p1206425531-futbolka-chernaya-nasa.html

 

·       Ну, це ж ретро

Наибольшей популярностью пользуется, конечно, синий лого. Он легендарный, он культовый, и он уходит глубоко в историю — его использовали еще в 1959 году. А ретро всегда в тренде. Не знаем, представляют ли девушки в поло NASA себя дамами из 60-х, но отсылка к прошлому веку — это однозначно одна из основных причин маркетингового успеха логотипа.

https://sturman-poltava.com.ua/p901165996-bejsbolka-rothco-nasa.html

 

 

 

·       Роялти фри

Якщо перші дві причини популярності цілком і повністю спираються на інтереси покупця, то ця — важливий критерій для рітейлерів і підрядників. NASA не отримує відсотків від використання логотипу іншими брендами. І це дуже важливо. Стилістика NASA — це так зване суспільне надбання, за комерційне використання її елементів, по суті, платити не потрібно. Цим і пояснюється те, що свої колекції в цьому стилі випускає болше кількість брендів.

https://sturman-poltava.com.ua/p4751518-bejsbolka-vishivkoj-nasa.html

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner