Новий логотип NASA
Ми пропонуємо нашим покупцям оцінити і замовити у нас качественншу продукцію з логотипом NASA . Всі футболки і бейсболки мають новий спеціально розроблений дизайнн а доступна ціна дозволяє нашїм товарам бути конкурентоспроможним на ринку України. Стиль унісекс, вільна модель, яка підходить за фасоном як хлопцям, так і дівчатам.
2 квітня NASA оголосила про повернення культового логотипу, який агентство використовувало з 1975 по 1992 роки. Його нанесли на ракети Falcon 9, яка доставить на МКС перший пілотований корабель SpaceX Crew Dragon. Так у NASA вирішили відзначити повернення людини в космос «на американських ракетах з американської землі».
NASA змінювало логотип всього двічі за всю історію
https://sturman-poltava.com.ua/g25187185-shevrony-nashivki-patchi
Першим логотипом агентства, який воно використовує досі, стала «фрикаделька».
Її розробив співробітник агентства Джеймс Модарелли в 1959 році — на другий рік існування NASA. У дизайні логотипа укладені різні аспекти місії агентства: кругла форма символізує планету, зірки — космос, червоне крило — аеронавтику, а кругла орбіта навколо назви — космічні подорожі.
· Крутий дизайн
Так, саме крутий, що б не говорили критики. Історію походження логотипу (а точніше — логотипів) ми ще згадаємо нижче. Діючих зараз два — знамениті «фрикаделька» і «черв'як». Прихильники кожного з них свого часу були своєрідними «Монтеккі-Капулетті». З плином часу ситуація нормалізувалася, і логотипом по праву був вже культовий синій куля («фрикаделька»), але в 2017 році відомство вирішило ліцензувати і злегка забутого «черв'яка» і дозволити його використання, як мінімум, в маркетингу бренду.
https://sturman-poltava.com.ua/p996153275-futbolka-rothco-chernaya.html
Але не можна не визнати — обидва логотипу виконані дуже професійно. Поєднання кольорів, добре виражена космічна стилістика — в одному лого, мінімалізм і плавність — в іншому. Такі шеврони і принти, як мінімум, просто приємно бачити на своєму одязі.
https://sturman-poltava.com.ua/p1206425531-futbolka-chernaya-nasa.html
· Ну, це ж ретро
Наибольшей популярностью пользуется, конечно, синий лого. Он легендарный, он культовый, и он уходит глубоко в историю — его использовали еще в 1959 году. А ретро всегда в тренде. Не знаем, представляют ли девушки в поло NASA себя дамами из 60-х, но отсылка к прошлому веку — это однозначно одна из основных причин маркетингового успеха логотипа.
https://sturman-poltava.com.ua/p901165996-bejsbolka-rothco-nasa.html
· Роялти фри
Якщо перші дві причини популярності цілком і повністю спираються на інтереси покупця, то ця — важливий критерій для рітейлерів і підрядників. NASA не отримує відсотків від використання логотипу іншими брендами. І це дуже важливо. Стилістика NASA — це так зване суспільне надбання, за комерційне використання її елементів, по суті, платити не потрібно. Цим і пояснюється те, що свої колекції в цьому стилі випускає болше кількість брендів.
https://sturman-poltava.com.ua/p4751518-bejsbolka-vishivkoj-nasa.html
- Футболка спартанец новинка от компании 7,62Desings USA.
- Представляємо нову колекцію класичних великих бандан від американського бренду ROTCHO USA розмірами 70 см х 70 см